Jump to content

hi i'm the CEO of the universe AMA


Recommended Posts

                                                                           why is it now asymmetrical

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, zero said:

jokes aside, I hope you figure this shit out man. whatever caused you to go air b'n'b-ing in the first place I'm sure was not entirely positive. then all this pandemic shit has thrown a wrench into whatever mental game plans a lot of us had thought we had a grasp on.

I don't even understand exactly how I ended up where I am, because one different decision some 10-11 years ago, and I would not have the life I have now. not like I'm ballin' or nothin, but still. 

and for the record, I don't think ding is total troll. he has a lot of thoughtful things he says, but then likes to go into pee pee poo poo mode. but whatevs... because this is a platform where we can share a lot of stuff anonymously our brains are thinking, but not willing to share with people we know IRL. 

cheers man, i appreciate. yeah whatever happens next, as long as i've stopped shitposting on this forum, it's an improvement. 

nah ding is just a sad troll. too much weed and a bad breakup fucked up his brain. 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Have u ever though about giving bezos one of those scrooge christmas carol tours?

Have him go to one of his factorys and  show him how poor jimmy has to poop in a bucket to reach his quota.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, zero said:

@brian trageskin this new avatar you've selected is not working. I liked the last guy. he looked like a gentle soul. harmless. this new one is too aggressive. probably passive aggressive. you should consider changing it. 

btw, here are some other options i considered for my avatar 

jknoll_lg-740x410.jpgAYgRMtl.jpgsoOnize.jpgPat-Metheny.jpgpat-metheny-1506599503.62.jpgOnsAJkU.pngMdTnG9b.pngUDI8uP2.pngvLewETp.pngf25R0hf.png

all in all, could have been worse

gimme a hug man 

6WKkCQ0.png

  • Like 1
  • Haha 1
  • Farnsworth 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...