Jump to content
Sign in to follow this  
playbynumbers

WATMM funny quotes thread

Recommended Posts

^ lol I missed that thread

Share this post


Link to post
Share on other sites

From At the geothermal swimming pool, Björk was

 

 

 

I was in a hot bath in the open air. Then avant garde pop star Björk was there. Then she went to swim some laps. I found it all immensely exciting. I'm in Iceland. Björk was swimming in the pool.

You absolutely must draw a mspaint drawing of it.

 

I've found it quite hard to capture

Cc8zeaO.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

From At the geothermal swimming pool, Björk was

 

 

 

 

I was in a hot bath in the open air. Then avant garde pop star Björk was there. Then she went to swim some laps. I found it all immensely exciting. I'm in Iceland. Björk was swimming in the pool.

You absolutely must draw a mspaint drawing of it.
I've found it quite hard to capture

Cc8zeaO.png

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whaaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

fikst

Share this post


Link to post
Share on other sites

fun police

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whuddae miss?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weirdness

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'd do anything for a bowl of cereal right now, but there is no cereal.

 

 

and there is no spoon...

 

 

no milk either

 

 

just a bowl and you don't wanna know what's in it

 

 

scream_SUM_2209650k.jpg

 

 

Nice work everyone. Got a genuine LOL out of me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Herr Jan about Italo-Disco during an I-F performance:

 

"It is because of him that I started to appreciate this shit music"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok it's old but good humour is timeless.  :smile:

 

 

I'm excited but I still can't help but think, "is this really necessary?"


carygrant.gif

 

 

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://forum.watmm.com/topic/92459-shobaleader-one-elektrac-new-album-listen-to-journey-to-reedham/?p=2531575

I don't see how this instrumental band thing is going to fly. Sorry for being a negative nancy. Whats a band without vocals? Ironically, whenever you hear a good instrumental Radiohead track, it's basically electronic music. This instrumental non-electronic band stuff... no no no. Good luck with going in a different direction though. But I dont see this working outside the nostalgia crowd who like to hear different versions of the music the already like.

I hope I'm on the wrong side of history though. Tom is an uber-talent. And imo, these versions prove how good his music was. It's just so f-ing gimmicky in these new covers. Similar to what George Lucas did with the original trilogy. Imoooooooo

 

 

 

Whats a band without vocals?

8uylWXD.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

resurrecting thread for this gold from the Tool thread, needs to be archived tbh

 

There will be 10 songs, each one 1000 days long.  The album will be called "Literally 10,000 Days".  Danny Carey finished his drum tracking in a couple months by playing a tiny drum kit thousands of times faster than the actual tempos, which they will later slow down for the rest of the band to play to.

Edited by modey

Share this post


Link to post
Share on other sites

resurrecting thread for this gold from the Tool thread, needs to be archived tbh

 

There will be 10 songs, each one 1000 days long.  The album will be called "Literally 10,000 Days".  Danny Carey finished his drum tracking in a couple months by playing a tiny drum kit thousands of times faster than the actual tempos, which they will later slow down for the rest of the band to play to.

 

lol

 

I would very much like to see a video of this drumming.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...