Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Babar

"54 Cymru beats contains [equation]"

Recommended Posts

Guest Babar

from the french wikipage about drukqs :

 

54 Cymru Beats

Cymru = Pays de Galles. Donc rythme gallois.

Contient le morceaux : \Delta M_i^{-1} = -a \sum_{n=1}^N D_i \left[ n \right] \left[ \sum_{j \in \mathbb{C} \{i \}} F_{ij} \left[ n-1 \right] + F\operatorname{ext}_i \left[ n^{-1} \right] \right]

en HTML : ΔMi−1 = −aΣn=1NDi[n] [Σj∈ℂ{i}Fij[n − 1] + Fexti[n−1]\;]

 

inclus dans le single Windowlicker

 

 

http://fr.wikipedia.org/wiki/Drukqs

 

WTF ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah both songs have the vocals saying "puck" (or maybe "fuck", sounds like puck though)

Edited by Mesh Gear Fox

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Babar

ah ok, thanks.

 

"poke poke poke oooOOOOOh YES !"

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah both songs have the vocals saying "puck" (or maybe "fuck", sounds like puck though)

sounds like "cock"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hahathhat

yeah i know what you mean -- agree about this

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah both songs have the vocals saying "puck" (or maybe "fuck", sounds like puck though)

 

I always thought it sounded like "TUCK".

Share this post


Link to post
Share on other sites

it's all open to interpretation i guess

Share this post


Link to post
Share on other sites

puck/tuck is the new night/heat?? :ohmy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puck, def.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heat

Share this post


Link to post
Share on other sites

The first consonant is a weird mash between "P" and "T". I'd have to go with "ptuck".

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Fuck" + Immensely heavy compression = "Puck".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hahathhat

beginning of the sample is lopped off. your brain fills in the blanks. it can be whatever you want it to be

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest theSun

pfuck doo doo doo WOOOO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hahathhat

more interesting about 54 cymru is how i hear drum noises that aren't actually there.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest theSun

more interesting about 54 cymru is how i perceive drum noises that aren't actually there.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hahathhat

so does that super-choppy ultra gating eating away the drum noises until they're 50% missing deal at the end of TAKING CONTROL remind anyone of how shit flashes sometimes when you switch off the lights to go to sleep?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest bigs

so does that super-choppy ultra gating eating away the drum noises until they're 50% missing deal at the end of TAKING CONTROL remind anyone of how shit flashes sometimes when you switch off the lights to go to sleep?

god yes completely!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hahathhat

i have the notion that these are some sort of brainwave -- beta waves? dunno.

 

someone that knows neuroscience, plz help.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...