Jump to content
Guest KY

stupid first world problems you're dealing with

Recommended Posts

giphy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/19/2019 at 12:03 PM, user said:

You just bringing those drugs with you on the plane?

You just bringing those drugs with you on the plane?

Well, I can’t teleport them...

 

they aren't easy to detect detect or find we’re talking at most 50mg of some substance. Not gonna get into it, but it won’t be a problem and never has been. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think I'm becoming desensitized to music listening.  I've heard so much and I have so many options that when I open my music folder I can't think of anything specific that I want to hear.  So I'll choose something semi-random and then realize it isn't what I wanted.  Been having this problem all month.  I can appreciate aspects of anything, but nothing's really exciting me on that deeper level as it should.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Broke up with longtime partner and I am unable to get much enjoyment from anything. 

 

Current mood:

:catcry:

 

ps. not suicidal:trashbear:

Edited by Gocab

Share this post


Link to post
Share on other sites

was browsing a porn site and came across a picture of scat porn randomly. cannot unsee 😳

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, yekker said:

was browsing a porn site and came across a picture of scat porn randomly. cannot unsee 😳

My immediate reaction to this was 'what's the big deal?'. It was then that I knew, chatmm has ruined me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

:catface:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/23/2019 at 9:43 AM, splbt said:

Screenshot 2019-06-23 at 10.42.15.png

Nearly as bad as Jeff Mills Axis records branded leather driving gloves. Only worn them once to wank with.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/23/2019 at 7:48 AM, yekker said:

was browsing a porn site and came across a picture of scat porn randomly. cannot unsee 😳

just random huh? 🤨

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ lol there's a jacket, too, isn't there?

which reminds me... a year or two ago a friend of a friend allegedly got fired from a full-time position as a booker cause she took a selfie with jeff mills. that's a fwp if i ever heard one

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, splbt said:

^ lol there's a jacket, too, isn't there?

which reminds me... a year or two ago a friend of a friend allegedly got fired from a full-time position as a booker cause she took a selfie with jeff mills. that's a fwp if i ever heard one

 So she got fired because he didn’t want to be selfied? Well he must look quite aged now.

Artists you like being turds irl is a fwp for sure.

Edit: or did she get fired cos Jeff Mills is so 1993

Edited by drome

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah my friend said he just hates selfies in general.

for sure. getting fired over it being a tad worse, i suppose

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, splbt said:

yeah my friend said he just hates selfies in general.

for sure. getting fired over it being a tad worse, i suppose

Oh shit, prima donna shit confirmed. Or maybe just uncomfortable with the social media over-sharing bizarro fuck fest. I’d go with the later.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, drome said:

just random huh? 🤨

First thumbnail at random from a streaming site, poo poo :fear:

Edited by yekker

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, yekker said:

First thumbnail at random from a streaming site, poo poo

Yeah I saw a very suspect thumbnail some time ago. No longer watch porn as a result.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, drome said:

Yeah I saw a very suspect thumbnail some time ago. No longer watch porn as a result.

No need to be so drastic 🙃

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/21/2019 at 3:22 AM, Audioblysk said:

Well, I can’t teleport them...

 

they aren't easy to detect detect or find we’re talking at most 50mg of some substance. Not gonna get into it, but it won’t be a problem and never has been. 

You can put them up your bum, but first put them in an orange as apparently dogs can't smell through oranges. Job done!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. I'm fairly certain that birds outside my workplace are using my parked car as target practice, because I didn't notice a long white streak on my passenger-side front door until today.

2. An aggressive driver in what appeared to be an Escalade passed me on the way home using the meridian because there was a driver in the lane next to me. Too bad a police car wasn't there to chase him down.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toxic Farts

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, ambergonk said:


2. An aggressive driver in what appeared to be an Escalade passed me on the way home using the meridian because there was a driver in the lane next to me. Too bad a police car wasn't there to chase him down.

 

Had a similar experience the other day while driving.  I was actually speeding myself, maybe 70km in a 50 zone, which apparently wasn't fast enough for the pickup truck behind me.  So get this - he tries to pass me using the bike lane(!!) AND there was another lane to my left he could have used... though I guess he was afraid he'd miss his chance to turn, since the the corner was coming up.  I moved further to the right, forcing him to slow down and wait his goddamn turn.  First time anyone's ever tried to pull that shit on me.  Super dangerous and unnecessary.  He would have had to slam on his brakes to make the turn safely had I let him past.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Zephyr_Nova said:

 

Had a similar experience the other day while driving.  I was actually speeding myself, maybe 70km in a 50 zone, which apparently wasn't fast enough for the pickup truck behind me.  So get this - he tries to pass me using the bike lane(!!) AND there was another lane to my left he could have used... though I guess he was afraid he'd miss his chance to turn, since the the corner was coming up.  I moved further to the right, forcing him to slow down and wait his goddamn turn.  First time anyone's ever tried to pull that shit on me.  Super dangerous and unnecessary.  He would have had to slam on his brakes to make the turn safely had I let him past.

What a douche. Maybe I need to invest in a dash cam, I dunno. But Escalade drivers generally tend to have a shitty reputation anyway.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...