Jump to content
Sign in to follow this  
auxien

11th Most IDM, 2018: The Winner Is....

Recommended Posts

Automation-replacing-humans.jpg

 

we have automated ourselves out of jobs

 

soon we will automate ourselves out of music making

 

then perhaps out of existence itself? 

 

who is to say. let us ponder these things, and perhaps what it is to be truly Most IDM

 

 

Hiding the fact that you automated your own job.

 

 

I believe it was Braintree who automated his own job and nominated this entry, many congratulations to him for being IDM, inadvertently so or not. Let us celebrate by automating enthusiastic responses, sadness for moths, rolling lols, and Uli jokes. 

 

Many thanks to everyone poking and prodding along this year with the grab bag of IDM entries we had, voting and shitposting and all. Discussion for possibility of a compilation here or in EKT? I dunno, chat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
supm.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

:catsalute: moths

:catsalute: nu metal

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

an outrage

 

hands in watmm card*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congrats Braintree for winning entreeeeee! Hmm, gonna have to ruminate over these musical possibilities...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yay!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok what now?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nooo.....my precious !

Share this post


Link to post
Share on other sites

yessss

Share this post


Link to post
Share on other sites

nooooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

nooooo

 

C'mon Bulk make us a track! It's time!

 

 

You know what, you're probably right. 

 

I need to see timelines first to make sure I can commit to something. I've been stretched super thin lately, and haven't made any tracks since 2014... =(

 

edit: looks like I made something in 2016 actually. Have to reinstall all my daws to see how shitty it is lol.

Edited by Bulk VanderHooj

Share this post


Link to post
Share on other sites

got reason and ableton re-installing ;o

 

 

oof so many unprocessed drums. lol

Edited by Bulk VanderHooj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Time to write a script to download Reaktor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brain can you automate a script to find me the most recent version of ableton live? lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, but I can also just give you this link: www.ableton.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

too rich for my blood right now. Recently burglarized etc. I still have my legit copy on this external hard drive but it's been dormant for a few years and giving me problems. 

 

Hopefully I can recover it. I think I had live 7.

Edited by Bulk VanderHooj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, that's right. Hope they catch the bastard. You could try the ol' piratey bayzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Last resort I might ;o

 

Hopefully I can get this drive working though! =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gonna automate the fl studios

Share this post


Link to post
Share on other sites

time to automate royalty-free garageband loops

Share this post


Link to post
Share on other sites

automation: fade in and fade out. am i doing it right?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gonna automate the fl studios

pretty much all I Wil be able to do.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.Hey, Siri, u stupid cow!

 

Yes, mr.xox...

 

.Make some idm!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...