Jump to content

New Forum Discussion/Issues


Recommended Posts

Is there an option to hide entire threads from view?  If not, there should be

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

If any of you leave any reactions on any of my posts I will fucking cut you up. 

what about this heart/like button? i know it's a common social media thing, but i feel it is weird for this forum. at least the smileys look weird. maybe it's useful to reduce "me too" "+1" "lol" post

Oh shit, @Joyrex added another Reaction Agh! I can't react to myself!

Posted Images

16 hours ago, toaoaoad said:

Is there an option to hide entire threads from view?  If not, there should be

Do you mean like ignore a thread (like you can ignore a user)?

Link to post
Share on other sites

Can we change the Big Brain reaction to someone more influential, like Kant or Hegel?  I don't think Schopenhauer is the most appropriate choice considering that his most notable contribution to philosophy is the simplification of Kant's philosophy.

  • Big Brain 4
Link to post
Share on other sites
On 5/7/2021 at 1:59 PM, toaoaoad said:

Yeah

There is an ingore topics addon... anybody else interested?

Maybe a poll?

(to gauge interest)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Joyrex said:

There is an ingore topics addon... anybody else interested?

Maybe a poll?

(to gauge interest)

I would use it for sure!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

is there a way to deactivate or delete your account, and if not how in the hell is there not

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, andrd said:

is there a way to deactivate or delete your account, and if not how in the hell is there not

It's something I wish the forum software did have, but until they see it in their infinite wisdom to do so, you can send me a PM and I can address that for you.

  • Facepalm 1
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

I see. There are addons that can do it and not turn deleted peoples posts into 'guest' too.  Deactivation is nice vs deleting since you can just take a forced break,

Edited by andrd
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

I need help: I’ve been looking for the “Tupperware, more like “Tupper-where-isthefuckinglid” meme for at least 6 weeks. The situation has become very urgent. Don’t wanna shit up the meme thread. Don’t wanna shit up a newthread. Please help. 
 

sinceryy 

 

(It’s a forum issue)

 

oh! The one featuring Skeletor, not one of the other gazillions of shitty ones that pup up on google.  

Edited by user
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...