Jump to content

Recommended Posts

jazz

Share this post


Link to post
Share on other sites

friday at 23

sunday at 23

64486390_2551755894834915_45401045601689

Share this post


Link to post
Share on other sites

That's some fucking badass J cards:

3fc1f5df-738b-482a-8091-4a412bda3838_156

This is going to be some classic AE stuff - I think I am gonna cry with joy(REX)

I want them to legit release these, as-is!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Oh SHIT!  Quirky set comes to mind :catsalute:

 

edit: seems this isn't on the timetable– are there two channels? 

Edited by chronical

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wait nevermind, that says Saturday, even though it's tomorrow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Those sexy tapes

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, chronical said:

Wait nevermind, that says Saturday, even though it's tomorrow.

Yeah still the time seems to be off: Warp says friday and sunday each at 11pm, while NTS says saturday at 11am. Huh.

Anyway:

1 hour ago, zaizai said:

Those sexy tapes

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Joyrex said:

That's some fucking badass J cards:

3fc1f5df-738b-482a-8091-4a412bda3838_156

This is going to be some classic AE stuff - I think I am gonna cry with joy(REX)

I want them to legit release these, as-is!

I can't decide which design I like best - they're all so good!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gescom "zero" ftw. 5/6/8 from the left, tho... mmmh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Now this is more like it!

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Joyrex said:

I can't decide which design I like best - they're all so good!

i'm surprised the designs are as good as they are. i was half wondering if it was a modern/recent mockup job. 

very keen to hear this. love the Lego Feet 4 part 2xLP release. that old shit absolutely slays.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

gone

Edited by Dolemite
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit weren’t we just talking about a Gescom dump? This’d be the next best thing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit is getting real !

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, jaderpansen said:

gescom "zero" ftw.

QFT

4 hours ago, Lada Laika said:

Now this is more like it!

QFT

3 hours ago, bitchroast said:

very keen to hear this. love the Lego Feet 4 part 2xLP release. that old shit absolutely slays.

Yeah I still cane (kaen) lego feet on the regular, love this proto-ae lofi alien hiphop fuckery era. OMG I can't waaaai

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, BobDobalina said:

QFT

QFT

Yeah I still cane (kaen) lego feet on the regular, love this proto-ae lofi alien hiphop fuckery era. OMG I can't waaaai

Same here. Been listening to lego feet like crazy lately and even changed my psn name to lego_feet lol. Definitely stoked to hear this.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes! Excite for this..

Sometimes forget about Lego Feet when on an Ae binge (maybe should just re-tag it as Autechre) but actualy listened to it for 1st time in awhile last week and it blew me away all over again.

Will be locked in for this but it best get a release after broadcast! (will be surprised if it doesn't tbf)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pls upload to Ae_store afterwards thx :------)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, AnwarAutokino said:

pls upload to Ae_store afterwards thx :------)

Pls

Share this post


Link to post
Share on other sites

These guys are just too good to us. I'm srsly exaited.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...