Jump to content
Sign in to follow this  
TheBro

Aquanauts (Drexciya's brother's band)

Recommended Posts

This track OMG - so very cool. I remember it when it was released being cool but I just heard it recently and was like 'wow'. I think my older sister has this release on vinyl. Definitely their best track I'd say.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool sister u got. she on watmm? 

Nah I don't think so. She's very into her music. Good taste like me lol. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

He's in prison for murder  :facepalm:

No way - are you serious?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah. Might be out in a year or two. Been locked up since '05.

Damn such a waste of lives and talent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm well this didn't end well did it?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

"Following a bench trial, defendant was convicted of second-degree murder, and possession of a firearm during the commission of a felony,  He was sentenced to a prison term of 14½ to 25 years for the murder conviction, and a consecutive two-year term for the felony-firearm conviction."

 

fortunately the track sounded pretty garbage to me, so nothing of value was lost. :watmm:

Edited by B1000

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ yeah neat tribute aspect of it aside I didn't really dig it either. Sad situation all around regarding the incarceration. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...