Jump to content

Now That Trump's President... (only a couple of months more)


Recommended Posts

  • Replies 21.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ignatius

    2073

  • Nebraska

    1205

  • goDel

    1013

  • ambermonke

    888

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I know this has prob been posted a bunch of times

Just make all your lazy friends not be lazy at election day. It's easier to make 10 left leaning otherwise non-voters go vote than to convince 1 right leaning idiot to vote left.

Posted Images

marco rubio what a corporate whore, that was such a gross speech ugh this is poison to the brain im out!

Edited by Deer
Link to post
Share on other sites

Trump and kim would make a cute couple.

 

Hey isnt there some online simulater to see what their kids would look like? ...awesome hair!! Wub

Link to post
Share on other sites

Have we all seen the OFFICIAL DONALD TRUMP JAM?????

 

 

 

these people are all fucking jokes, out best hope is a 129 year old jewish guy who is out of his mind and the moment he sets foots in the office he dies of old age and the reptilian overlords replace him with a shill spineless vice president

 

god bless barnie wish him all the best and long life

 

Jesus christ he's not that fucking old hahaha

 

 

Yeah dude I'm pretty sure he's at least - like - 30 years younger than that

Link to post
Share on other sites

 

 

 

holy fucking shit.

the fuck away from my treasures they are mine

Shiiiiiiiiiit

 

 

I used to consider him mild, even tolerable compared to most of the others, but he's clearly not above pandering to the religious right bullshit

 

 

lol @ jeb bush

 

https://youtu.be/VC6H-8hktFE

This ad is approximately the dullest possible execution of its idea.

 

 

jeb bush ads are basically mild Tim & Eric skits

Link to post
Share on other sites

A colleague at work made the observation that if Sanders and Trump end up being the two candidates, you basically have a Latin American contest - a wildly populist oligarch vs a socialist (yes the don and bern are much milder versions that their latin american counterparts but it's good fodder).

Link to post
Share on other sites

lol Palin has endorsed Trump.

http://www.usatoday.com/story/news/politics/onpolitics/2016/01/19/donald-trump-big-announcement/79001308/

 

A Trump/Palin ticket would be the greatest thing ever.

 

Palin scares me more than Trump actually. If he died in office, and she had to take over... *shivers*

Link to post
Share on other sites

lol Palin has endorsed Trump.

http://www.usatoday.com/story/news/politics/onpolitics/2016/01/19/donald-trump-big-announcement/79001308/

 

A Trump/Palin ticket would be the greatest thing ever.

Oh look, dumb shit endorses ass clown. And this is coming from a guy who lives 23.7 miles (38 km) from the town of which Palin was mayor before becoming our state governor.

 

Trump's victory is looking even less likely now. He's gonna go down with a record-breaking uproar in laughter.

 

BTW Palin as a potential running mate? Didn't work for McCain in 2008...how the hell could that help Trump?

Edited by ambermonk
Link to post
Share on other sites

 

lol Palin has endorsed Trump.

http://www.usatoday.com/story/news/politics/onpolitics/2016/01/19/donald-trump-big-announcement/79001308/

 

A Trump/Palin ticket would be the greatest thing ever.

 

Palin scares me more than Trump actually. If he died in office, and she had to take over... *shivers*

 

 

Link to post
Share on other sites

Does anyone have a link to the Trump video someone made from all the mistakes and pauses he made whilst talking to the camera. Not sure if it was an Apprentice thing or for the presidential election campaign thing...

Link to post
Share on other sites
  • Squee changed the title to Now That Trump's President... (only a couple of months more)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...