Jump to content
IGNORED

Warp20: Aphex Twin + Hecker live


Dale

Recommended Posts

Pas réussi à edité le msg, alors je poste à nouveau : j'ai tout vu d'où j'étais. 3 fois quelqu'un est monté sur scène. Deux gars en fait.

 

- Le 1er est monté deux fois pour haranguer la foule. Le gars de la sécu l'a fait descendre gentiment à chaque fois. C'était plutôt bon esprit.

- Un second est effectivement monté pour se prosterner plusieurs fois devant Aphex qui l'a royalement ignoré :-) Là c'était plutot FAIL

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply
Guest babamut
hé bé en tout cas les français de watmm je les ai pas vu :(

pourtant javais une pancarte "watmm" assez visible je pense. mouais

en tout cas c'était de la bombe cette soirée!! le set de luke vibert de la tuerie!!!!

et le morceau d'ambient au début du set d'afx trop trippant sa mère!!!

voila sinon vous etes trop des pd les français/parisiens parce ke si vous étiez venus me voir je vous aurais payé de la bière et de la fume. bande de tarlouzes

 

 

 

 

 

 

J' y étais,je n'ai pas vu ta pancarte,et d'après ce que tu as écrit au dessus,je ne regrette vraiment pas de ne pas t'avoir rencontré...Désolé, et continues de poster des messages aussi cons,tu me fais bien rire...

Link to comment
Share on other sites

hé bé en tout cas les français de watmm je les ai pas vu :(

pourtant javais une pancarte "watmm" assez visible je pense. mouais

en tout cas c'était de la bombe cette soirée!! le set de luke vibert de la tuerie!!!!

et le morceau d'ambient au début du set d'afx trop trippant sa mère!!!

voila sinon vous etes trop des pd les français/parisiens parce ke si vous étiez venus me voir je vous aurais payé de la bière et de la fume. bande de tarlouzes

 

 

 

 

 

 

J' y étais,je n'ai pas vu ta pancarte,et d'après ce que tu as écrit au dessus,je ne regrette vraiment pas de ne pas t'avoir rencontré...Désolé, et continues de poster des messages aussi cons,tu me fais bien rire...

 

I greatly regret of not love ummmmm ---- and continues post message with a good ....

 

How close was my translation lol... i took like a year and half of french in high school.

Link to comment
Share on other sites

Guest analogue wings
Pas réussi à edité le msg, alors je poste à nouveau : j'ai tout vu d'où j'étais. 3 fois quelqu'un est monté sur scène. Deux gars en fait.

 

- Le 1er est monté deux fois pour haranguer la foule. Le gars de la sécu l'a fait descendre gentiment à chaque fois. C'était plutôt bon esprit.

- Un second est effectivement monté pour se prosterner plusieurs fois devant Aphex qui l'a royalement ignoré :-) Là c'était plutot FAIL

 

le LOL

Link to comment
Share on other sites

he plays that fucking awesome unreleased track(i'm guessing) from the Bloc set and the ATP set(my favorite of his at the moment) @ 70:00 right after playing a bunch of his older shit. Seems like he plays further into it too, although it doesn't seem to progress the much before he fades into a different song. Then fucking meltphace comes in. Man, the last half of his set is awesome.

Link to comment
Share on other sites

hé bé en tout cas les français de watmm je les ai pas vu :(

pourtant javais une pancarte "watmm" assez visible je pense. mouais

en tout cas c'était de la bombe cette soirée!! le set de luke vibert de la tuerie!!!!

et le morceau d'ambient au début du set d'afx trop trippant sa mère!!!

voila sinon vous etes trop des pd les français/parisiens parce ke si vous étiez venus me voir je vous aurais payé de la bière et de la fume. bande de tarlouzes

 

 

 

 

 

 

J' y étais,je n'ai pas vu ta pancarte,et d'après ce que tu as écrit au dessus,je ne regrette vraiment pas de ne pas t'avoir rencontré...Désolé, et continues de poster des messages aussi cons,tu me fais bien rire...

 

I greatly regret of not love ummmmm ---- and continues post message with a good ....

 

How close was my translation lol... i took like a year and half of french in high school.

 

Not so close, but at least you tried.

 

Update:

 

I was there, I didn't see your sign (with WATMM written on it), and after what you have written above (about supplying beer and smoke (not as in cigarettes I presume)), I'm sorry we didn't meet....Sorry, and continue to post silly messages, you make me laugh.

 

Direct translation (more or less).

 

Doing this becasue I'm bored, and been a while since I read some French. Not bad! :rolleyes:

 

Link to comment
Share on other sites

Ahh that track... don't think it's much to write home about really, more percussion loops than an actual tune... was hoping you were referring to the melodic plinky plonky one at Bloc towards the end.... now that interests me!

 

Cheers for taping and posting :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Babar

Besides, aphex played Syntahcon 9. Are we allowed to take this as a definite proof that aphex actually is the tuss ?

Link to comment
Share on other sites

hé bé en tout cas les français de watmm je les ai pas vu :(

pourtant javais une pancarte "watmm" assez visible je pense. mouais

en tout cas c'était de la bombe cette soirée!! le set de luke vibert de la tuerie!!!!

et le morceau d'ambient au début du set d'afx trop trippant sa mère!!!

voila sinon vous etes trop des pd les français/parisiens parce ke si vous étiez venus me voir je vous aurais payé de la bière et de la fume. bande de tarlouzes

 

 

 

 

 

 

J' y étais,je n'ai pas vu ta pancarte,et d'après ce que tu as écrit au dessus,je ne regrette vraiment pas de ne pas t'avoir rencontré...Désolé, et continues de poster des messages aussi cons,tu me fais bien rire...

 

I greatly regret of not love ummmmm ---- and continues post message with a good ....

 

How close was my translation lol... i took like a year and half of french in high school.

 

Not so close, but at least you tried.

 

Update:

 

I was there, I didn't see your sign (with WATMM written on it), and after what you have written above (about supplying beer and smoke (not as in cigarettes I presume)), I'm sorry we didn't meet....Sorry, and continue to post silly messages, you make me laugh.

 

Direct translation (more or less).

 

Doing this becasue I'm bored, and been a while since I read some French. Not bad! :rolleyes:

 

 

lol

good translation except he said he was NOT sorry we didn't meet. which means he's glad we didn't meet, which could mean he thinks i'm a prick, which is totally wrong of course coz i'm the nicest guy you could meet!

Link to comment
Share on other sites

Well, the first track in that link is John Baker - Electro Agression.

 

 

Yeah, second track sounds like unreleased afx, hehe.

 

Yeah, I know about the John Baker song, I just included it because that is where the track starts to fade in. I know its not anything spectacular or compicated. The bassline just mezmorizes me and the transition between the two parts. I just really want a full version of that track

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.