Jump to content

Recommended Posts

21 minutes ago, ignatius said:

logged in to ae bleepstore.. cookies accepted. what else i need to do? 

post in the rob pls thread asking him to finish mastering one6 pls

Link to post
Share on other sites
  • Replies 869
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

my ex-girlfriend and a very good friend that died recently was with me on these concerts. can't really enjoy listening to these even if they are the best live gig I have seen by AE so far

it’s funny to me that other people also try to make music lmao 

Posted Images

16 hours ago, ignatius said:

logged in to ae bleepstore.. cookies accepted. what else i need to do? 

eat ur cookie cache

Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Lada Laika said:

stay on taerget

there's too maeny of thaem!

Link to post
Share on other sites

Sean officially ended the 17(!) day stream this evening.

So am I right in thinking shit is very very imminent?

  • Like 5
Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, hello spiral said:

Sean officially ended the 17(!) day stream this evening.

So am I right in thinking shit is very very imminent?

tdr still has 2 to go...

  • Farnsworth 2
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, thumbass said:

Let's not get too hyped ladies. 

tdr was going hard on the ae artwork countdown and then just shit the bed with 2 left 11 hours ago. not cool. i still say tomorrow but that was more annoying now than build up.

I guess we have another sean mix to look forward to in the morning so that’s fantastic. I’m gonna miss those. fucking trooper he is. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
On 4/5/2020 at 3:15 AM, ignatius said:

logged in to ae bleepstore.. cookies accepted. what else i need to do? 

Wait

Link to post
Share on other sites

it is probable, following a completely arbitrary logic that I want to follow to delude myself that I'm living in a structured reality, it is probable that something will happen on AE_STORE at the time when Sean would normally start streaming.

Link to post
Share on other sites

I think Rob will upload the files on the bleepstore while eating a pain au chocolat.

  • Haha 3
  • Burger 2
Link to post
Share on other sites

idk, yesterday was bombed: "everyone knows that Rob is good only to clean the studio" - "he pushes the big button when he required". I would not be surprised that on ae-store we will find a 28 hours long fart. It doesn't matter: I'll pleasently listen to that.

Edited by Draft78
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Joyrex
      http://media.warp.net/images/20110421-japanbig%5B1%5D.jpg
       
      ATP announce Made In Japan benefit concert, with Squarepusher, LFO and Fuck Buttons, plus a new, exclusive Autechre track as part of the ticket price.
       
      The concert will take place at the Forum in London and all of the profits will go to the Japanese Red Cross Charity in support of people affected by the disaster. We hope you can support our friends at ATP with the event.
       
      Afterwards, head to Warp at Bang the Box, part of Lovebox festival's Pop-Up series at Village Underground, with Hudson Mo, Rustie, Kwes and special guest Benji B going late.
       
       
      THURSDAY 21st APRIL
      BANK HOLIDAY WEEKEND
       
      ATP Concerts presents... Made In Japan
      @ The Forum, London. 6pm-12am
       
      Squarepusher (improv/jam set)
      LFO
      Fuck Buttons
       
      Guest DJs:
      N>E>D
      Declan Allen
       
      Buy tickets and receive a free new Autechre track '6852'
       
      **
       
      Lovebox presents...Warp at Bang The Box
      @ Village Underground, London. 10pm-5am
       
      Hudson Mohawke
      Rustie
      Kwes
      special guest Benji B
       
      HMV Tickets / Ticketweb
    • By Joyrex
      We've been blessed with not one but TWO great AE releases in a short span of time, with 20 great tracks to consume, analyze, and absorb - but overall, which one is the better of the two?
    • By Zantman
      Mix of the two different 'Domino' recordings from their performance on 9 April, 2010 in Brussels.
    • By jaderpansen
      Legit introduction? Thoughts?
      Anywhoo props for including the Buck Tick remix, definition of timeless. Those negative edge bass drums... mmmmh!
    • By Zantman
      View File AE_LIVE_TORONTO_MIX_090501
      Soundboard mixed (except p2) with the bootleg recording
      Submitter Zantman Submitted 10/10/20 Category Autechre  
×
×
  • Create New...